8/3/11

inozente eguna

Sinestezina, baina hala zen: Hor geuden gu, pirata horien atzetik. Baina ni eta nire lagunek pentstu genuen: baina zertarako! esan genuen denok ahots altuan, bat ezik, mutiko hori Mikel deitzen zen, eta zera esan zuen: Ba begira, beraien atzetik joaten bagera harrapatuko genituen eta orrela ez zuten jendeari minik egingo, eta bestetik beraiek seguraski, altxor bat edo halako zerbait izango dute. Denok ahots altuan: Nik ez, ni ez naiz joango, eta ni esan nuen: eta gainera niri beldur hematen didate, niretzako harriskutxuak dira! Mikelek esan zuen: bueno bada zuek ez bazarete etortzen ni bakarrik joango naiz. (Guztiak joan ziren.) Orduan Mikelek esan zuen: ni bakarrik ez naiz joango,eta hain beldurtiak izateagatik txantxa bat egingo diet. Eta paper batean idatzi zuen: Kaixo mikelen lagunak: eskutitz hau idazten dizuet mikel baituta dagoela jakiteko, agur bero bat. Eta nire etxean utzi zuen. Ni irakurri eta aaaaaa!!!, bere lagun oberenari kontatu nion. Bera hoiuka hasi zen eta eskeini zuen Mikel utzigenuen tokira joatea. Joan ginen eta... Mikel zegoen farrezka, jajajajaja. Mikelek esan zuen: jajajajaja gaur inozente eguna da, jajajajajajaja. Denok farrezka bukatu genuen, jajajajajajajaja. AMAIERA

No hay comentarios:

Publicar un comentario