21/3/11

Mutil mirasgarria

Ahots batek galdetu zuen:- Hura al da?
Mutil hau izango da bilatzen ari garena? Eta bat-batean esnatu, eta zera esan zuen:-
Nor zara zu?, benetan hitzegin duzu edo ametsetan nengoen. Ez izkutatu, atera mesedez, ez naiz mutil gaiztoa. Eta bat-batean 2 begi erraldoi eta buru erraldoi bat sartu ziren lehio azpitik:- Kaixo ni fantasiazko mundutik nator, eta gure erreginak mezu hau bidali dizu: Kaixo, mutiltxo, fantasiaren mundua oso larri dago, eta zu izan zara hautatua, guri laguntzeko, zer laguntzeko prest? Sinatuta Irati erregina.BAI, prest nago!- Ba igo nire gainera eta goazen fantasiaren mundura!- goanzen! Iritsi ziren eta... Ala!... Baino nun gaude!- Fantasiaren munduan goazen,goazen Irati erreginaren gana eramango dizut !- bai goazen!-Goazen-Portzierto, nola deitzen zinen?- Pablo.-ongi da, ongi da. Irati erreginaren gana iritsi ziren eta ... Kaixo, pablo, dakizuenez gure mundua harriskuan dago, hau da, zue egin behar duzuna: mesedez , ez huts egin!- Bai,bai ez dizuet huts egingo, zer egin behar dut!- Lidia sorginaren katua hil!- Baino nola!- pozoi honekin, tori, bota bere ur ontzira eta bera ura edaterakoan hil egingo da.- ongi da, heman pozoia,nor eramango nau?'.- Gure herensugeak eramango zaitu.- Goazen!.- goazen. Lidia sorginaren gaztelura iritsi ziren- Hartu pozoia eta katuaren pozontzira bota, sarreran dago.Ongo da. Egin zuen, erensugearen gana iritsi zen eta Irati erreginaren gaztelura iritsi ziren!-Irati erregina, esan didazuna bete dut. - Oso ondo, pablo orain zure etxera itzuli zaitezke, zure laguntza buruan izango dugu beste egun batean berriro laguntza behar badugu.- Bai, espero dut ezetz.- Eskerrikasko, erensugea eramango dizu zure etxera.- Bai oraintxe, pablo, igo nire gainera.- Bai, oraintxe! .- Buenoba agur denoiiiiii!!!!, goazen erensuge!,. Goazen! Etxera iritsi ziren eta pablo ohera sartu zen, baino pentsakor gelditu zen eta hau esan zuen ahots altuan: Baina zertarako ni katua hiltzea?

No hay comentarios:

Publicar un comentario